braking distance

Исследовано замедление транспортных средств категории M1 в зимний период при отрицательной температуре окружающего воздуха -15 ± 0,5 ºC на укатанном снежном покрытии при помощи деселерометра BRAKE TES
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2021-18-2-202-207
The paper presents the research results of deceleration of category M1 vehicles in winter season under conditions of negative ambient air temperature of -15 ± 0.5 ºC, on rolled snow, using the BRAKE T
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2021-18-2-202-207
The deceleration tests of M1 category vehicles were carried out using the BRAKE TESTER model LWS-2/MC decelerometer on dry asphalt concrete pavement at ambient temperature t = 17 ± 0,5 ºC.
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-5-181-186
Проведены испытания замедления транспортных средств категории M1 при использовании деселерометра BRAKE TESTER модели LWS-2/MC на сухом асфальтобетонном покрытии и окружающей температуры 17±0,5 ºC.
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-5-181-186
Проведены испытания замедления транспортных средств категории M1 при использовании деселерометра BRAKETESTER модели LWS-2/MC на сухом асфальтобетонном покрытии t = (0± 0,5) °C.
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-3-173-177
There were carried out deceleration tests of category M1 vehicles using the BRAKETESTER model LWS-2/MC decelerometer on dry asphalt pavement t=(0±0,5) °C.
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-3-173-177
This article presents an assessment of the properties of vehicle deceleration by means of a decelerometer on a rolled snow covering when using winter type tires.
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-5-217-221
Проведена оценка свойств замедления автомобиля при помощи деселерометра на укатанном снежном покрытии при использовании зимнего типа шин, рассчитан коэффициент сцепления шин, основанный на полученных
UDC: 629.3.017.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-5-217-221
Проведен анализ существующих типов тормозных систем.
UDC: 656.1.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-3-193-200
There has been carried out an analysis of existing types of braking systems.
UDC: 656.1.5
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-3-193-200

Pages

Subscribe to braking distance