Currently, one of the main factors of the growth of the country's national economy is scientific and technological progress, and, consequently, innovative activities.
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-5-233-238
Исследуется инновационный стиль менеджмента в качестве организационно-управленческой компоненты предпринимательства, причем само предпринимательство структурируется по трем ключевым направлениям: «лич
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-5-216-222
В настоящее время одним из основных факторов роста национальной экономики страны является инновационная деятельность.
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-5-233-238
Innovative management style as an organizational and managerial component of modern entrepreneurship
The article examines the innovative style of management as an organizational and managerial component of entrepreneurship, whereby entrepreneurship itself is structured in three key areas, namely, per
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-5-216-222
The article analyzes the implementation of the target indicators of the Strategy for the development of housing and communal services in the Russian Federation until 2020.
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-1-247-252
Произведен анализ реализации целевых показателей Стратегии развития жилищно-коммунального хозяйства в Российской Федерации до 2020 года, даны основные понятия и проведено сравнение с фактическими данн
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-1-247-252
Рассматриваются современные методы и модели формирования стратегий обеспечения конкурентоспособности.
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-5-285-290
The article discusses modern methods and models for the formation of competitiveness strategies.
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-5-285-290
The article deals with forming of competitiveness strategy of business structures in housing and communal services in terms of assessing and improving the quality of provided services.
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-4-181-186
Рассматривается формирование стратегии конкурентоспособности предпринимательских структур в жилищно-коммунальном хозяйстве с точки зрения оценки и повышения качества предоставляемых услуг.
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-4-181-186
Страницы
- 1
- 2
- 3
- след. ›
- последняя »