composition

На примере художественной графики Дж. Кваренги (копий с графических и живописных работ Дж. Б. Пиранези, Б. Беллотто) и демонстрационной проектной графики Я. Г.
UDC: 76.021:72.03
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-1-62-71
On the example of art graphics by G. Quarenghi (copies from graphic and painting works by J. B. Piranesi and B. Bellotto) and demonstration graphics by Ya. G.
UDC: 76.021:72.03
DOI: 10.23968/1999-5571-2020-17-1-62-71
The article considers the features of the visual language of architectural graphics by Yu. S.
UDC: 76.021:72.012
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-5-68-82
Раскрываются особенности изобразительного языка архитектурной графики Ю. С.
UDC: 76.021:72.012
DOI: 10.23968/1999-5571-2019-16-5-68-82
The article deals with the legacy of three graphic artists of the XVIII century: two Italian decorators and architects - J. Valeriani and J. B. Piranesi, and Russian engraver M. I. Makhaev.
UDC: 76.01:76.02
DOI: 10.23968/1999-5571-2017-14-2-54-63
Рассмотрено графическое наследие трех художников XVIII в.: Д. Валериани, Дж. Б. Пиранези и М. И. Махаева. Раскрыты три пути конструирования образа в их работах.
UDC: 76.01:76.02
DOI: 10.23968/1999-5571-2017-14-2-54-63
Формулируются исходные базовые понятия и положения теории архитектурно-градостроительных преобразований. Используются разработанные И.
UDC: 72.03˝722˝
The article is devoted to the formulation of the initial provisions and basic concepts of the architectural and urban transformation theory.
UDC: 72.03˝722˝
Subscribe to composition