Рассмотрено формирование комплексного решения вопроса контроля и управления техническим состоянием высокоавтоматизированного транспортного средства (ВАТС) с учетом индивидуализации регламента техничес
DOI: 10.23968/1999-5571-2023-20-6-117-124
The paper considers the formation of a complex solution to the issue of control and management of the technical condition of a highly automated vehicle (HAV) taking into account the individualization
DOI: 10.23968/1999-5571-2023-20-6-117-124
The paper presents the updated values of the steady deceleration at determining the road-train speed by the length of the braking path.
DOI: 10.23968/1999-5571-2017-14-3-265-272
Представлены актуализированные значения установившегося замедления при определении скорости движения автопоезда по следам тормозного юза на основании оценки технического состояния рабочей тормозной си
DOI: 10.23968/1999-5571-2017-14-3-265-272
Освещается предложенная автором методика прогнозирования технического состояния эксплуатируемых железобетонных мостовых сооружений Санкт-Петербурга.
DOI: 10.23968/1999-5571-2017-14-2-64-74
The article deals with a forecasting technique proposed by the author which can be applied to reinforced concrete bridge structures in Saint Petersburg in operation with the purpose of assessing their
DOI: 10.23968/1999-5571-2017-14-2-64-74